AKTUÁLNÍ INFORMACE: Náhradní termín se bohužel nepodařilo zajistit. Držitelé abonentek mají dvě možnosti - na konci abonentního cyklu jim bude vrácena 1/8 z ceny abonentky, nebo jim bude uznána sleva 1/8 z nákupu nové abonentky na příští sezonu, která je již připravena.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ondřej Štveráček (saxofon), Klaudius Kováč (piano), Tomáš Baroš (kontrabas), Gene Jackson – USA (bicí)
Saxofonista Ondřej Štveráček patří už více než dekádu k nejvýznamnějším postavám nastupijící jazzové generace v Česku. Je kmenovým hráčem orchestru Gustava Broma, Bigbandu Matuše Jakabčiče a vedle aktivit sidemana pilně rozvíjí svůj vlastní systém hry na saxofon nepřehlédnutelně inspirovaný jazzovou tradicí.
Coltranův koncept tzv. Sheets of Sound prosakuje Štveráčkovým frázováním a jeho tónový témbr se bez pochyby inspiruje u stejného zdroje. Ondřej Štveráček má s jazzovou legendou společné i dokonale zvládnuté jazzové řemeslo, nepřekvapí ho jakékoliv, byť i krkolomně uspěchané tempo, vypořádá se s libovolně komplikovanou harmonií či metrem. Ostatně kdo by mohl komukoliv vyčítat, že se učí od jedné z nejvýraznějších postav historie jazzu? V posledních letech se ovšem ve Štveráčkově hře neodbytně dere na povrch jeho vlastní hudebnická osobnost, z čehož těží jak on sám, tak jeho posluchači. S vlastní kapelou nahrál už dvě alba a obráží všechny důležité jazzové destinace střední Evropy. Jak debutové What´s Outside, ověnčené nominací na cenu Anděl, tak předloňské The Form, sesbíraly pochvaly od kritiků i zaslouženou pozornost ze strany posluchačů. Jazz Fest Brno, 2015
Proti rozšířené tuzemské verzi umírněné a snad i trochu zasněné kompoziční a zvukové „škole“ proslulého mnichovské vydavatelství ECM přináší skutečnou explozi energie a vzrušení. Nade vším se vznáší bouřlivácký ideál Johna Coltranea, avšak Štveráček vyjmenovává mezi těmi, kdo na něj zapůsobili, téměř sedm řádek tvůrčích osobností – od swingu až k dnešnímu jazzu. A na jeho hře je to také slyšet.“
Lubomír Dorůžka, hudební publicista, 2010