Edita Keglerová – cembalo, Julie Braná – zobcové flétny, barokní příčná flétna a Mélusine Srovnal – viola da gamba
EDITA KEGLEROVÁ
Po studiu Konzervatoře v Plzni a pražské AMU pokračovala ve studiích v mistrovské třídě J. Ogga na Královské Konzervatoři v Haagu a Královské hudební akademii v Londýně. Jako sólistka nebo členka různých komorních souborů vystoupila na řadě významných pódií nejen v Evropě, ale i v zámoří (Japonsko, Nový Zéland, Jižní Afrika, USA). Spolupracuje mj. s ansámbly Pražský barokní soubor, Hipocondria, Barocco sempre giovane. V roce 2004 založila spolu s flétnistkou Julií Branou soubor Accento.
JULIE BRANÁ
Vystudovala obor příčná flétna na plzeňské konzervatoři a zobcovou flétnu na Hochschule für Musik und Theater v Hamburku. V Brémách dále studovala hru na barokní a klasicistní příčnou flétnu. Vystupuje a nahrává se souborem Ensemble Accento, s plzeňským triem zobcových fléten Tre Fontane a jako člen či sólista významných souborů a orchestrů zabývajících se interpretací staré hudby. Více než 10 let zastává post 1. flétny v jednom z nejvýznamnějších souborů staré hudby v Čechách – Collegium 1704 a od roku 2016 vystupuje jako sólistka a 1. flétnistka s prestižním německým orchestrem Concerto Köln.
MÉLUSINE SROVNAL
Začala svou hudební formaci ve sboru Pages de la Maîtrise du Centre de Musique Baroque de Versailles pod vedením Oliviera Schneebeliho. Po této zkušenosti se starou hudbou francouzského „Grand Siècle“ prohloubila své vzdělání ve vokální hudbě v Maîtrise de Notre-Dame de Paris pod vedením Nicole Corti a Lionel Sow. Témbr lehkého sopránu jí dovedl k práci například s Hervé Niquetem (Le Concert Spirituel), Jean-Claudem Malgloirem či Bruno Boterfem (Ludus Modalis).
Paralelně s vokální formací absolvovala výuku violoncella, po níž se orientovala na violu da gamba. Byla přijata do třídy Christopha Coina na Conservatoire National Supérieur de Musique et de Danse de Paris a následně třídy Philippa Pierlota na Conservatoire Royal de Bruxelles. Jako gambistka měla příležitost hrát v souborech Riccercar Consort či Collegium Marianum.
Vnímavost pro dialog mezi kulturami ji vedla k iniciativě projektu v Sýrii (2007), jehož cílem bylo setkání orientální hudební tradice se starou evropskou hudbou. Ať zpěvačka, či gambistka (nebo obojí) se Mélusine de Pas účastní projektů, které propojují poučenou interpretaci staré hudby s divadlem. Spolupracuje se souborem Oneiroï (divadelní hry Métamorphos(é)es, Cabaret Baroque), Compagnie Oghma (divadelní hra o životě Tobiase Huma). Mélusine de Pas je zakládající členkou souboru Lunaris, s nímž natočila CD s názvem Exode.